Wednesday, June 30, 2010

snek terbaik (^_^)

saje je hari ni aku letak photo tomato tu kan.. tomato yang kecik-kecik korang nampak kat supermarket uh.. haha hari ni aku bosan sangat kat umah. semue benda dah siap buat siang tadi. da tengah bosan semue benda aku nak tengok. tv aku on, laptop aku on, hp tak lepas-lepas dari tangan. tujuan.. nak kacau buah hati tercinta. 
Onion Emoticonsjahat gile care kau gelak ann -__-"

padahal die dah warning bagitau " syg. i byk bnde nk buat ni. kene pegi kuala terengganu. nti i txt ok" .. tapi jari aku dok la gatai pi anta text kat die. dlm hati aku (tak reply pun takpe syg. asalkan dapat hilang rase boring.. ngahahaha) .. 
MSN Onion Iconsmacam ape je kau ann.. -__-""

0oops lari dari tajuk dah ni.. ok ok.. aku nak cakap.. yang aku hari ni tengok tv sambil makan tomato.. Crazy Rabbit Emoticonpehal la rajin sangat kau ni ann makan tomato tu.. hehe.. sedap kot.. erm.. plus baik untuk kesihatan kan .. hehehe .. pastu ibu kate makan tomato ni melicinkan kulit awet mude.. betul ke? kalau betul nak makan banyak-banyak la tomato hahaha.... 
tapi tomato yang kecik tu jela. yang besar ok gak cume tak bape nak telan . hahahaOnion Icons

No comments: