Friday, August 19, 2011

I'm 20 .. haigooo!

Birthday kali nie best gile.. hahaha...

malam tadi aku da tido awal dengan harapan takde ape-ape akan berlaku pade aku.. so sebab tengok jam pun da pukul 12 malam and aku sangat mengantuk..... after that

eleena : Annnnnn.. jom teman Ely keluar kejap.. Ann da tido ke?
aku     : haa la. ngantuk. Ely nak gi mane malam-malan ni. da pukul 12 lebih.
eleena : teman kejap je.. kat luar. meh laaa
aku     : haih~ yelah jap. nak cari tudung

aku pun gi cari tudung then tak pakai lagi. ingat nak pakai kat bawah je. tapi aku terdengar ely cakap. "hey cepatlah" kat luar. cakap ape die tu.. mesti ade something!

kat bawah....

eleena : Ann! pakailah tudung dulu. Ish kau ni...
aku     : yelah. jap.. (sambil ngintai-ngintai balkoni tingkat atas takut ade pape jadi)
eleena : cepat la ann masuk kereta.....
aku     : betul ke ni takde pape.. sure boleh lalu?
eleena : iyelah.. ann cepatlah teman...

aku pun jalan la gi kat pagar. pastuuuuuuu........ WOOSHHHH!!!! amik kau sebaldi sabun baju... due baldi sabun baju..... bergayung-gayung.... okay.. sabun je. aku dongak atas. WOSSSHHHH amik kau kena lagi...

aku    : Ooooii masuk mulut nga mata lah... wuuuuu sejuknyaaa (gi kat paip)
yana, wani, oked, eny, syira : hahahahaha.. yey ann kena! padan muke sejuk..
 and blabla blaaaa

then dorang nyanyi lagu birthday.. alaaaa so sweet. (^_^)
thanks korang.... tak pernah kena gini teruk..

No comments: